Poslední recenze (215)
Poslední samuraj (2003)
Dokonalý květ je veliká vzácnost, můžete strávit celý svůj život jeho hledáním a nebude to promarněný čas. Nádherná, romantická a čistá balada o nejdůležitějších aspektech lidského života. Na křídlech výpravného snímku z doby, kdy se Nippon potýkal s přívalem nových kultur z různých koutů světa, si připomene že cesta samuraje byla a stále je naprosto nezbytná. Zcela bezchybný výkon Toma Cruise a Kena Vatanabe, skvělého Katsumota, se navždy vryl do mého srdce. Překrásné souboje a teskná hudba, vše je to perfektní, je to vše perfektní.
Mandalorian (2019) (seriál)
Westernovo-samurajská balada o Mandalorianském válečníkovi ze světa hvězdných válek. Přesně takhle na mě celá ta geniální podívaná působila. Příkladné filmařské řemeslo a příběh o staré hrozbě, nové naději, neoblomné víře a pravé cestě. A úvodní song Mandalorian? Dokonalost sama, úplný beskar. Nemyslím si, že by se mi kdy nějaký film z prostředí hvězdných válek, líbil více. A to je mám opravdu rád. Nicméně tohle byla cesta.
Alita: Bojový Anděl (2019)
..."a fall in love with a cyborg" Moc pěkná lovestory. Já nevím, u ready player one se rozčiluji, na divergance a tyhlety...nó...hunger games dštím síru a oheň a pak se rozněžním nad tímto přepodobným snímkem. Asi to je tím, že jsem jej viděl v noci přepodivné a nebe bylo krásnější, hvězdy byly jasnější a měsíc krásně plápolal. Moje komentáře věru neprozradí moc o příběhu, jsou to povětšinou takové kydy a bláboly. Jen Vám můžu říct, že herci mi sedli parádně. Přišlo mi to mile pohádkové a zároveň vcelku dospělé a těším se na druhý díl a splnění mise.