Poslední recenze (14)
Válka světů (2005)
Skoro dvě hodiny pro mě teda totální sračky...Od Spielberga bych čekal rozhodně lepší konec a samozřejmě děj. Možná jsem nad filmem moc uvažoval, ale když mimozemské stroje ničí paprskem domy, mosty auta a neporadí si s zmateným Cruisem a jeho dcerou a šíleným Andy Dufersnem, který opět kope tunel mi příjde směšné. Co se mi líbilo byly zvukové efekty a zpracovaní ufounů, jako takových. Konec je ale děsný-odporný-nelogický.
Annabelle 2: Zrození zla (2017)
Škoda, že už čekám každý krok v hororech Sandberga. Vážně myslíte, že 10 letá holčina v noci bude sama "chodit" po cizím domě? Jistě...bez toho si už dnešní horory neumíme představit. Osobně kolik z vás by se podívalo do studny, kam jste před okamžikem hodili panenku, která je sama o sobě děsivá a ještě k tomu je prokletá nebo něco...Co na filmu naopak musím pochválit jsou efektya hudba, která je skličujicí a v kině na Dolby Atmos nevšední zážitek. Na druhou stranu démon co v pohodě zlomí staříkovi prsty a vysuší ho jako mýdlo koupené ve vietnamské večerce si neporadí s malou holkou ukrytou ve výtahové šachtě a druhou ve stodole?? Tyto neduhy mi na těchto filmech vadí. 3*
Příchozí (2016)
Hodně velké zklamání. Zdlouhavé dialogy, a následně opakující se scény, nebo děj. Nápadně mi to připomělo na "Na hraně zítřka". Záverečné vyvrcholení nebylo, tak jak jsem ho očekávál. Když jdu na film o mimozemšťaněch čekám více. Efekty byly lepší průměr, ale co můžete pokazit na oválu na obloze a chobotnicích co stříkaj inkoust:D. 3* hvězdy za "Proces smrti".