Recenze (9)
Démon pomsty (1988)
kult, neviem cim to je, ale hocikedy ked si tento film pozriem som ako priputany k obrazovke
Body Bags: Historky z márnice (1993) (TV film)
tak pri tomto som mal tak trochu stiahnuty zaludok, nie zeby to bolo az tak strasne hororove, ale 2 z 3 poviedok sa ma tak nejak dotykali... benzinova pumpa vcelku dobre, vlasy su asi najslabsou z tichto troch poviedok ( kedze mam dlhe vlasy, uz si budem na ne davat pozor :) ) a tretia poviedka oko ma bavila najviac, prezil som podobny uraz ako hrdina len mne oko nastastie zachranili...
Americký vlkodlak v Paříži (1997)
strasne cosi... ako horor nepozeratelne, ako komedia trapne, odporne digitalne vlkodlaky... jediny film, kde mi sadla kombinacia hororu a komedie bolo evil dead II., inak tuto kombinaciu z duse nenavidim
Noční letec (1997)
celkom dobre, len ten upir sa mi nejako nepacil
Legenda o zlaté perle (1987)
pamatam si, ze moj tatko to mal kedysi na VHS a ja som na to cumel kedy som len mohol
Temné patro (2008)
po pravde som tomu velmi neporozumel, pointa ma asi minula, ale vydrzal som to pozerat do konca
Vymítač ďábla (1973)
tak tento horor som prvykrat videl este kedysi na zakladnej skole, v ramci nabozenskej vychovy, doteraz som moc nepochopil preco, ale vtedy na mna ako maleho pankharta neuveritelne zaposobil a velmi rad si ho pozriem hocikedy
Znamení ve zdi (2002)
pre mna osobne jeden z najlepsich filmov ake som videl, partia dost uchylnych vaznov, zopar odpornych scen a ziadny happy end... nadhera
Hellraiser (1987)
jeden z mojich top hororov, poklincovana hlava douga bradleyho ma bude sprevadzat do konca zivota