Oblíbené filmy (9)
Titanic (1997)
Deník Anny Frankové (1959)
Nový svět (2005)
Mučedníci (2008)
Kill Bill 2 (2004)
Respekt Tarantinovi za Poslední kapitolu... Rozhodně lepší než první díl... Nemám slov...akce s rakví (vyhrabání se na povrch země) a sklenka vody?ale proč ne. Ale i tak beru tento film jako obrovské dílo Guentina Tarantina, které už se jen tak opakovat nebude. Měním názor...film zraje jako víno, a i po tolika letech jeden z nejlepších Tarantínových filmů vůbec. O dost lepší než díl první, ale bez něj by se film neobešel. Nutnost vidět, jinak dvojka nemá význam. Ale jakmile jsem jedničku viděl několikrát, přiznávám že tenkrát jsem jí měl i rači, především kvůli akci kterou dvojka skoro postrádala ale...akce byla a bylo jí DOST! Pochopil jsem a jsem rád...tohle už je Tarantino jaký je, je svůj... (Tak je to i u jedničky samozřejmě) Ale jakmile jedničku znám... rád pustím radši dvojku..dvojku..dvojku..pak taky jedničku..ale hlavně dvojku!
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Promě jedno z nejlepších fantasy filmů vůbec. Těžko překonatelný, prostě super film! Film kterej můžu vidět několikrát, a furt mě baví!!
Sin City - město hříchu (2005)
Já ten film prostě MILUJU!!! :*
Troja (2004)
Velice pěkný historický film! Smutný a dojímavý. Nakonec na 5*....tak epický historický film se nevidí každý rok....ROK 2004, klobouk dolu!