Recenze (873)
Bojovník (2015)
Silný příběh.
Tajný zákop (2023)
Nemám co říct.
Ztraceni - Série 1 (2004) (série)
Mohu vidět vždy. Nejlepší 3 série, plus finální 4. Nemá chybu!
Šest pohřbů a jedna svatba (1998)
Za to jak mě to překvapilo, a to jsem se toho tolik bál, musím o hvězdičku přidat. A skvělá "Vyšinutá" Cameron Diaz. Konec je pak výborná lahůdka.
Machři (2010)
Strašně fajnová komedie.
Chvění 2: Vrátili se zpět! (1996)
… ale oproti jedničce o něco níže. Ale dobré vtípky.
Chvění (1990)
Naprosto dokonalý. Možná to časem půjde i na 5*. A stalo se...!
Příšerky útočí (2019) (TV film)
Hodně slabí. Nevím jestli někdy zvednu hodnocení. Nevím kdy to zase uvidím.
Critters 2 (1988)
Pokračování jak má být.
Critters (1986)
Naprosto nejlepší díl. Klobouk ….