Recenze (1 854)
The Beach Boys (2024)
Perfektní průvodce existencí kapely. Jejich psychedelický období budu muset prozkoumat.
Emigranti (2021)
Původní verzi neznám a tak nemůžu srovnávat, ale v životě bych neřekl, že budu soustředěně sledovat 2,5 hodiny, artově pojatej film o švédské rodině, která v 19 století emigrovala do Ameriky. Nicméně ten příběh je tak zajímavě zfilmovaný a skvěle zahraný, že i nějaké ty zkratky jsem mu odpustil. Výborný soundtrack.
Mothers' Instinct (2024)
Jessica Chastain a Anne Hathaway, naprosto perfektní výkony. Skvěle vygradovanej thriller bez zbytečnejch komplikací. Na režijní debut neuvěřitelná práce.
Občanská válka (2024)
Alex Garland opět o krok napřed. Příběh válečných fotografů uprostřed občanské války, místy s pomalým dějem, místy ultra realistický, výborně reflektuje současnou situaci ve Státech.
Bodkin (2024) (seriál)
Natolik specifické a dějově originální, že nemám s čím srovnávat. Ústřední trojice se povedla, obzvlášť Siobhán Cullen, kterou jsem tu viděl poprvé, mě bavila.
Jedna sekunda (2020)
Typicky čínský film z období kulturní revoluce s banální, ale chvílemi zábavnou zápletkou. Je znát, že se hodně cenzurovalo, aby současného Číňana nešokovala brutalita té doby.
Jules (2023)
Hrozně milá důchodcovská sci-fi dramedie. Kingsley si to užívá.
Rivalové (2024)
Guadagnino prostě preferuje formu. Skvěle natočený scény střídaný nudnýma, nesmyslný časový skoky a podivná dějová linka. To všechno podmáznutý techno trackama od Reznora a Rosse.
Sedm vězněných (2021)
Působivé sociální drama o moderním otroctví v Brazílii.
The Last Stop in Yuma County (2023)
Výbornej celovečerní debut, kterej si sice půjčuje Tarantinovy prvky, ale vyloženě nekopíruje. Gradace děje je skvěle vystavěná.