Oblíbené filmy (9)
Tenkrát na Západě (1968)
Myslím, že tu už vážne nie je čo dodať. Filmový klenot, na ktorý sa nedá zabudnúť. Harmonika bude pre mňa stále ten najdrsnejší a najokúzlivejší chlap v dejinách ! Postupné odhaľovanie príbehu je briliantné. Audiovizuálnu stránku nejdem ani komentovať - ostré pohľady, rýchle výstrely, krásna žena a geniálna hudba, ktorú len tak ľahko z pamäte nevymažete. Jedným slovo - úchvatné. Pre mňa 6*.
Annie Hallová (1977)
Po dlhej dobe som zase narazila na to, čo som už dlhú dobu hľadala a potrebovala. Excelentný film so šarmantným Woodym, ktorý ma svojím neskutočným humorom rozosmial na plné pľúca. Vzťah opísal tak skutočne, až ma to desí no pri tom aj rozosmeje. S poslednými vetami filmu som stopercentne stotožnená. 5*, bravó!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Užastnutá originálnosťou , humorom a nielen skvelými hereckými výkonmi ale aj perfektnými efektami. Nabité emóciami, skvelou hudbou. Myslím , že ku tomu už nič dodať netreba.