Recenze (7)
Nedotknutelní (2011)
Tento film som sa rozhodol hodnotiť až po druhej projekcii, keďže to dokonalé spojenie hudby a scenára vo mne zanechalo jednu veľkú citovú dieru a hneď by som tomu dal 5* ... každopádne, aj po druhej projekcii toto rozhodnutie nemôžem zmeniť. Veľmi kvalitný snímok.
Love (2011)
Na to že je to slovenský film ma príjemne prekvapil. Dobrá kamera, herecké obsadenie aj dej. Už dávno ma nejaký film nechytil tak za srdce ako tento... A to sa musím priznať že na konci som sa skoro rozplakal.
Černá labuť (2010)
Výborne natočený film, tak depresívny až to nie je miestami pekné a pripomína horor... Možno práve pre tú hororovosť len 4* ale bohužiaľ niečo mi vo filme chýbalo a nebol až tak dokonalý aby som mu dal 5 ... Každopádne stojí za to si ho pozrieť ale len raz
Requiem za sen (2000)
Neskutočne natočený zostrihaný a dejovo spracovaný príbeh, ktorý vás dostane do takej psychickej nepohody, že máte chuť ísť teraz všetkých narkomanov odhovoriť od drog ... Veľmi emotívny a kvalitný film ... 5*
Báječný den (1996)
Príjemná víkendová oddychovka, ktorá pobaví :) Oceňujem veľmi dobré herecké výkony Michelle Pfeiffer a Georgea Clooneyho...
Poslední běh (2004)
Tých vtipných momentov tam bolo naozaj málo... z väčšej časti mi to prišlo ako psycho-dráma a nie ako komédia (ako bolo prezentované) ... divný film ... divné hodnotenie ... tri * si to určite nezaslúži
Zelený sršeň (2011)
Príjemný film, ktorý pobaví dvoma vecami: tým že je akčný + smiešny ... nikto ho nemôže brať vážne... je to predsa akčná komédia, ktorá je z 99% len komédia