Recenze (159)
Matka (2023)
Takové klasické akční béčko, neurazí.
Děti Nagana (2023)
Jedna hvězda za kostýmy.
Vražda na jachtě (2019)
Já myslím že to bylo legrační 😀
88 minut (2007)
Jen telefonování a nuda. Jeden výraz Al Pacina na celý film nestačí.
Očista: Volební rok (2016)
Až na pár vtipných okamžiků už celkem nuda, další díl už snad nebude.
Wimbledon (2004)
Chce se mi říct gratuluji, tohle jsem ještě neviděl :). K romantické komedii, i když hodně nenáročné nemám co dodat, ale proč aspoň nenaučí hlavní postavy držet tenisovou raketu nebo nemají nějaké záskoky, ale jinak sranda to byla, hlavně ty tenisové záběry :) :)
Drive (2011)
Céčkový akční film s pseudoromantickými pohledy hlavních postav, úvodní půlhodinu je lepší prospat, pak se teprve něco začne dít.
Skvělý plán (2012)
Jako ptákovina to fakt byla velká, ale filmy Danyho Boona mají vždycky několik opravdu vtipných okamžiků, v toto filmu jich asi bylo nejméně.
Johančino tajemství (2015) (TV film)
Úplně všechno špatně. Vyhozené peníze, tak špatnou pohádku jsem snad v životě neviděl. Jen ještě jednu věc. Tradice české pohádky je aspoň jeden vtipný moment, tady jsem se ani neusmál. Jasný odpad. Proč dabovat slovenské herce???
S láskou, Rosie (2014)
Hvězdička navíc za dokonalý český dabing :) :) Něco tak směšně tragického jsem ještě neslyšel, jednu ženskou roli snad daboval chlap.