Recenze (195)
Řezník - Potřebujem další válku (2017) (hudební videoklip)
Song strop ale klip na novou tvorbu Řezníka, kde se už dostal kvalitou produkce hodně vysoko (viz. Koloběh), je Potřebujem další válku naprosto průměrný klip.
Řezník: Ta holka v mym sklepě (2011) (hudební videoklip)
Kult! Řezník je diktátor český scény.
Domek z karet - 61. kapitola (2017) (epizoda)
"Tom... don't cheat on my wife."
Smack feat. Ego - Bez Hranic (2017) (hudební videoklip)
S přehledem největší sračka na jinak výborné Terapii. Smackův part ok, ale Ego rozhodně není nikdo, koho bych chtěl slyšet se Smackem na jednom tracku. Vlastně Ego není nikdo, koho bych chtěl slyšet kdekoliv a kdykoliv. Klip je absolutně zbytečný.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
3 a půl pro prodlouženou verzi.
Purpurový vrch (2015)
Moje očekávání sice úplně naplněna nebyla, nicméně Jessica Chastain je ďábel a každou scénu ve které je, si krade pro sebe. Budu tentokrát shovívavý a dám 4*, i když slabší. Scénář není zrovna oscarový a děsy mě neděsily, ale zato oceňuji explicitní násilí.
Odvážné palce (2009) (pořad)
Dokavaď je Fuka, tak je dobře a když neni Přivřelová, tak je ještě líp.
Queen & David Bowie: Under Pressure (1981) (hudební videoklip)
Queen + David Bowie. Co si přát víc?
Hořící Mississippi (1988)
Parkerovi filmy mají význam jako filmy téměř nikoho jiného, po Životě Davida Galea další strhující záležitost s obrovskou hodnotou jak filmařskou, tak morální. Brilantní trio Hackman, Dafoe a McDormand.
Popelka (2015)
Jako skalní fanoušek Branagha jsem zklamán. Filmek sice líbivý a však nikterak kvalitní, stejně jako předchozí Jack Ryan.