Oblíbené filmy (10)
Tahle země není pro starý (2007)
Můj nejoblíbenější film, vědět proč, řeknu to, jenže já ten film viděl snad 100krát a stejně to nevím. Aspoň to, že Anton Chigurh je pro mě ztělesnění zabijáka...
Drive (2011)
Kamera 1*, hudba 1*, herci 1*....... Čekal sem uplně něco jinýho.... už ten název evokuje téma Fast and Furious, ale on z toho nakonec vyrost nádhernej melancholickej kvítek, co mi hlavně tempem evokuje moje milovaný No Country For Old Men...paráda, 5/5.
Čtyři lvi (2010)
Poslední skaut (1991)
Amélie z Montmartru (2001)
Jé, tys neviděl Amélii? co říct, slova nestačí...prostě se na to musíš podívat...nemám rád romantický filmy, tohle není..tohle je Amélie....5/5.
Star Trek (2009)
Nejšpíš totální popření Star Trek, pro mnoho mých známých nerdů to je jen tupá akčňárna a právě proto to tak žeru! svkělý převedení titulu do nové doby, škoda, že sem to propás v kině...
Thunderball (1965)
Moje nejoblíbenější bondovka ( hlavně kvůli absenci čehokoliv, co by mě na ní štvalo- u těch ostatních se vždycky něco našlo :D), možná sou ty scény pod vodou na dnešní dobu už trošku pomalejší, ale stejně, když Bond, tak Thunderball...