Recenze (595)
The Angel (2018)
Tak nudné špionážní drama jsem dlouho neviděl. A ty marocké reálie, co se ostentativně vydávají za Egypt, tomu moc nepomáhají.
Sputnik (2020)
Kdyby to bylo kratší, tak se snad dá i leccos omluvit. Ale je to neskutečně pitomé a ještě se film tváří smrtelně vážně. Škoda toho, obsazení je sympatické.
Malasaña 32 (2020)
Snaha o atmosféru s výpomocí retra je zbytečná, když příběh je ohraný. Děsivé to není ani trochu.
Ztraceni ve vesmíru - Série 2 (2019) (série)
Jelikož jsem si příliš nepamatoval první sezónu, přišla mi rodinka Robinsovic poněkud otravná a fandil jsem Parker Posey. Každopádně je to v seriálu asi ta zajímavější postava. Jinak je druhá série podobně svižná jako ta první.
Charlieho andílci (2019)
Překvapivě lepší, než jsem čekal. Skvěle odlehčený a zábavný film.
Na nože (2019)
Slabý odvar průměrné detektivky od Agathy Christie, nenápaditě kopírující schema mnoha jejích příběhů. Jako hodinová epizoda by to bylo možná fajn, bohužel je plytký příběh natažený na 2 hodiny, režie podprůměrná a herci občas působí bezradně. Jednoduše řečeno - velkolepá nuda.
Terminátor: Temný osud (2019)
Skvělé akční scény, to mezi nimi už tak skvělé není. K tomu nemastná neslaná Mexičanka a podivná role pro Arnolda S.
Fosse/Verdonová (2019) (seriál)
Vynikající seriál přibližuje problematický manželský vztah, závislost jednoho na druhém a také dodnes ikonická díla. Všichni herci jsou skvělí, ale především Michelle Williams předvádí neskutečný herecký výkon. Některé díly jsou až příliš inspirovány Fosseho režií, nicméně výsledek je daleko sugestivnější než např. jalové Marriage Story.
Zaklínač - Vzácný druh (2019) (epizoda)
To byl drak jak z pohádky. No tak alespoň ty Kanáry stály za to.
Future Man - Season 2 (2019) (série)
Druhá série totálně zabila nadšení z té první.