Poslední recenze (23)
Hra (1997)
V roce 2023 by to za mne byly čisté 4*, v roce natočení filmu 5*. Ovšem, absence secondary story plotu, přítomnost full positive endingu s tím, že nic z celého filmu by byla náhoda a vše bylo spjaté s Hrou, snížení hodnoceni, i vzhledem k roku natočení filmu, pro mne vnitřně ospravedlňuje 🧐 Jinak super film a jízda v celé jeho stopáži 🙂
Premiér (2019) (seriál)
Soukupovy zprávy občas sleduju při práci, beru to jako Guilty pleasure, občas se i zasměju, na oddych fajn. Teď jsem si pustil tohle, nalákal mne popisek Komedie/Sitcom a Jardova propagace v jeho zprávách. Nečekal jsem sice mnoho, to jsem ale ještě netušil, že to bude jen další egoonanie Jardy S. Scénář nula, dialogy? a monology! nula, kamera se klepe jak drogově závislý s dlouhým výhledem na nástřel Péčka do žil... Celkově je to o ničem, připomíná to další z Jardových "publicistických" pořadů. Závěrem, nevěřil jsem, že někdo dokáže překonal i kultovní The Room od Tommy Wiseaua, tady se to povedlo... The Room má ale alespoň tu lehce zdrogovanou chill atmosféru a je lehce crazy, tady to ale Jarda myslí evidentně vážně :-) Normálně nehodnotím seriály a pořady ani po jedné sérii, natož po jednom dílu... tady ale nemůžu jinak.. Plus mínus Nula, chudák Katka Brožová, divím se, že mu něco neřekne :-)
V pasti (2018)
Zabi se! :-) Oblíbené scény? "Hlavou zeď ani sklo neprorazíš", "Sednu si třeba do auta", "Bolí mne v krku" :-) Škoda slabší druhé poloviny filmu, plus to Sandra jela jako my Vltavu, taky naslepo, jen flaška chyběla, ale do raftu bych ji určitě bral, Jelení lávka a jiné menší peřeje by určitě nebyl problém.
Poslední deníček (12)
lolo
<img src="http://www.icheckmovies.com/signature/56895/500+essential+cult+movies.png" alt="Euky27's iCheckMovies.com 500 Essential Cult Movies widget" />