Recenze (16)
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Nový díl Nezabiješ je úplně jinde. Za něj bych dala i 4 hvězdičky.
Expozitura (2009) (seriál)
Hana Vagnerová je zoufalá, druhý díl už jsme nedala. Nedá se soustředit na děj, dialogy jsou fakt hrozný.
Barrandovský videostop (2011) (pořad)
Zklamání nad chybějícím Karlem Čáslavským. Hned v prvním díle Troška?
Míša Kulička (1973) (seriál)
Míša Kulička bez maminky - moje první slzy u televize.
Pohádkové dívánky (1953) (pořad)
Čertík Bertík navždy. Škoda, že to někdy neopakují, ale dnešní děti by to asi nebavilo.
Kanibalové (1980)
První a poslední film, po jehož shlédnutí jsem objímala záchodovou mísu. A to zase tak outlocitná nejsem.
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
První sérii jsem kvůli Jiřinám dala, ale do dalších sérií není radno se pouštět.
Cesty domů (2010) (seriál)
Dala jsem jeden díl a středověké mučení je proti tomu procházka růžových sadem. Ale u běžného českého publika je úspěch zaručen.
Kajínek (2010)
Tři hvězdičky za hudbu, ale místama jsem měla ten vlezlý pocit trpnosti.
Playgirls II (1995)
Dejte to pryč, dělá se mi z toho mdlo.