Recenze (505)
Botostroj (1954)
Asi nejzápornější záporňas v celé historii kinematografie. I ty největší zrůdy se občas ustrnou, mají sem tam nějakou libůstku, která je zlidšťuje. Šéf Botostroje ne. To je monstrum, zrůda.
Cats (1998) (TV film)
Nádhera všechno - kostýmy, choreografie, scéna a hlavně hudba.
Sběrné surovosti (1965)
Zajímavá exkurze do sběrny papíru. Co člověk, to originál. Ale o čem to bylo?
Kolonie Lanfieri (1969)
Začíná to jako klasický tříhodinový western, bohužel, když se něco začíná dít, přichází v celku brzký konec. Ale zajímavá podívaná to je.
Na hraně zítřka (2014)
Taková hardcore verze Na Hromnice o den více. Nijak originální téma, ale zpracování na úrovni... proč ne.
Příchozí (2016)
Pod dlouhé době film, který vydrží v mysli déle než 20 minut po opuštění kina.
Lovec hlav (1976)
Taková stará francouzská klasika. Oba herci v hlavních rolí skvělí, tohle můžu.
V tomhle zámku straší, šéfe! (1989) (TV film)
Na tomto filmu je nejstrašidelnější ta kamera. Ta je opravdu příšerná. Jinak děj a hlášky jsou mírný televizní nadprůměr, několikrát jsem se zasmál i nahlas.
Na dvoře je kůň, šéfe (1989) (TV film)
Ale jo, dalo se to. I když je to z mého pohledu spíše slabší díl.
Ro(c)k podvraťáků (2006)
Problém není v tom, že nejsem cílová skupina, problém je v tom, že jsem jí nikdy nebyl.