Recenze (14)
Vyměřený čas (2011)
nejlepsi je, jak tam Amanda pulku filmu sprintuje na 20cm steklich. klobouk dolu, ja na podpatcich neumim chodit ani pomalu :D
Noční zvířata (2016)
deep stuff
Mladý papež (2016) (seriál)
boží sorrentino, boží jude!
Tah pěšcem (2014)
Sachovy Jarvis Cocker :) Perfektni film!
Bojovník (2015)
normalne trihvezdickovy film, neurazi, ale ani nenadchne. hvezda navrch je za Jakeuv vykon
That Sugar Film (2014)
toto by melo byt Must see, a to pro vsechny rodice, deti a kuchare ve skolnich jidelnach.
Bubliňák (2001)
je to strasna kravina, ale najde se tam par hodne dobrych hlasek a Jake je proste sladous.. vahala jsem nad dvema nebo trema *** a nakonec tri, protoze z tech vsech podobnych hovadin je tato asi nejvic v poho ;)
Andělé a démoni (2009)
3 hvezdy, ale jen za skveleho Ewana. jinak zadna slava..
Katka (2009)
toto by meli povinne poustet deckam ve skole..
Černá labuť (2010)
hype roku. hvezdicka navic za Cassela.