Recenze (245)
November Man (2014)
Nudné a kompletne celé postavené na zvyčajných klišé akčných filmov. Zbytočný film.
Stroj času (2002)
Knihu som čítal už pred mnohými rokmi, no celý čas som si nebol istý či som tento film už videl, alebo je to mojou predstavivosťou. Zdalo sa mi to byť extrémne verné predlohe. Ďalej, neviem či bola chyba v komunikácií či už v pláne čo s tým filmom urobiť, balansovalo to medzi rozprávkou a filmom, ktorý by si zaslúžil byť braný seriózne. Čo si pamätám, s knihou to bolo podobné, no tam to je tolerovateľné, pretože vtedy boli jednoducho iné časy a vkus. Dnes sú v móde celkom iné kompromisy (a iné boli rozhodne aj v 2002 roku). Toto prevedenie filmu je podľa môjho názoru celkom zaujímavé a podarené, no nie je tým čím by malo byť, čo je škoda, pretože možností je dosť. Na druhej strane chápem, že režisér si chcel uctiť predka, no natíska sa otázka či nemal radšej posunúť jeho prácu do budúcnosti. Snáď ďalší pokus, dákeho iného režiséra bude svojráznejší.
Domek z karet (2013) (seriál)
Super super!
Dredd (2012)
Strieľačka, mlátička, minimum času a priestoru pre vytvorenie akéhokoľvek vzťahu medzi divákom a postavami (z ktorých hlavnému protagonistovi nevidno viac, než ústa skrútené grimasou). Živé farby a spomalený čas sú svieži dotyk individuality a celkovo, zdalo sa mi, že film takéhoto nenásilne násilného charakteru chcel režisér dosiahnuť a podľa môjho názoru uspel.
Pod kůží (2013)
Čakal som niečo zaujímavejšie a vizuálne prepracovanejšie. Až do konca. Márne.
Volavka II (2003)
Nebudem sa tým tajiť, ja ázijským filmom asi nerozumiem. Všetko je v nich inde, než by som hľadal.
Bratříčku, kde jsi? (2000)
Zaciatok vyborny, postupne sa to stava nudnym a striedaju sa klise.
Nebraska (2013)
Velmi prijemne. Realne a zaroven pozeratelne. Ako citat staru knihu.
Zvědavost (2011) (seriál)
Eeeh
Blue Ruin (2013)
Tento film je ťažké ohodnotiť. Nakoľko hlavný protagonista mi nebol veľmi sympatický. No na druhej strane ani nemal byť. Napriek tomu a zdĺhavejšiemu tempu som sa však bavil. Nakoniec, nie je to dielo, ktoré by som niekomu odporučil vidieť.