Recenze (394)
Pán prstenů: Prsteny moci - Adar (2022) (epizoda)
Takhle by to asi šlo. Velmi dobré! Skřetí rasa je moc fajn, u hobbiti linky jsem se ještě nerozhodl, jestli se mi líbí. Trochu se to táhlo, ale krvavé boje jsou příjemné překvapení.
Pán prstenů: Prsteny moci - Na moři (2022) (epizoda)
Slabší oproti první epizodě. Ta mořská linka mi přijde úplně zbytečná. Zbytek si drží tempo a hlavně linie se skřetem je působivá.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizoda)
První epizoda je velmi dobrá, daleko před neoprávněnou kritikou. Vizuál je fantastický a celé pojetí trochu odlišného světa od toho Jacksonova a koneckonců i Tolkienova mě vůbec neurazí. Dialogy nejsou silné, je co zlepšovat. Ale ve finále skvělý start. A to říkám jako fanoušek Tolkiena. Všichni rádoby znalci Silmarillionu dezolati rasové segregace jsou samozřejmě mírně nervózní.
Top Gun: Maverick (2022)
Vlastně to dějově není nic extra. A ani se to nečeká. Co mě doslova uchvátilo, je úvodní část filmu s testováním rychlosti. Na velkém plátně to bylo úchvatné. Stejně tak jako zbytek leteckých scén. Tohle musí být viděno v kině. Skvělé.
Dovolená za trest (2014)
Po sto padesáté ohraná témata. Ale kupodivu to funguje.
The Gray Man (2022)
Ty scény z Prahy potěšily, ne že ne. Vždy jsem beztak chtěl vidět, jak Goslinga srazí jedničkový Superb a za zvuků německých houkaček ho sebere Policie ČR. Ale vážně - bylo to špatný, ani toho Goslinga to nebavilo. Potenciál tam byl dobrý, ale nejde to vůbec brát vážně, protože se z toho Avengers pro dospělé (skoro dospělé). Nereálné, nelogické, zbytečně dlouhé. Ale mohla z toho být fajn komedie. Stačily maličkosti. Třeba aby si Gosling po ošetření na veterině vzal po dezinfekci pro psy a injekci ještě za odměnu piškotek. Pak by to bylo o něčem úplně jiném, protože by to skvěle zapadlo do dalších nechtěně úsměvných situací.
Životní trefa (2022)
Objektivně slabší 4*. Moc dobře natočené, moc dobře zahrane. Jenom spousta klišé a dopředu velmi čitelný příběh. Historii a současnosti basketbalu jsem nepoliben, ale i tak jsem si to moc užil.
Pokémon: Mewtwo vrací úder – Vývoj (2019)
Remake posouvá původní film na jinou úroveň
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Mám pocit, že pozorný divák po téhle epizodě odhalí úplně vše. Ale třeba se pletu. Každopádně pořád skvělé
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší nástup od první série. Nové postavy jsou velmi dobré.