Recenze (1 161)
Aladin (2019)
Hovnovina ve které se kdákají píčoviny. To jsem fakt chtěl vidět.
Alien: Ore (2019)
No super. Kraťas co ve mě zase vzbudil takovou tu chuť na Vetřelce.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Celkem slušná sci-fi pohádka. Byl sem spokojený.
Mulholland Drive (2001)
Nudná sračka. Netřeba dlouhý komentář.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
X-men ždímání pokračuje. Úplně o hovně děj a o hovně film. Je to uz tolik zamotané, že si to už samo protiřečí. Už mě to přestává bavit.
Casino Royale (2006)
Velmi slušná Bondovka.
John Wick 3 (2019)
Obecně bývá, že jednička je nejlepší. A když dvojka překoná jedničku, stává se z toho kult. Ale co potom, když je i trojka lepší než jednička a dvojka? Po předchozích dílech jsem se obával, že to nebude mít pořádně co nabídnout a hluboce jsem se zmýlil. Všechny palce nahoru a k tomu obrovská poklona.
John Wick 2 (2017)
Opět bezchybně. Tomuhle nejde nic vytknout. Unášel jsem se v oblacích. Za mě opět super počin.
John Wick (2014)
Tak když už o tom Johnovi každý básní, navíc teď běží v kinech trojka, řekl jsem si, ze shlédnu všechny díly postupně. Dostalo se mi neskutečné akce ve stylu Besssonových 96 hodin. Nekompromisní odplata. To ja rád.
Captain Marvel (2019)
Hah. Tohle me bavilo. Takový Superman v ženském