Poslední recenze (1 552)
Dark House (2014)
Na začátku jsem se sice trochu nudil a moc jsem Dark House šancí nedával, ale od chvíli, co se objeví Tobin Bell, tak začne mít tento nenápadný horůrek grády. Mimo to dočkáme se tu pár překvapujících momentů a opravdu děsivých sekvencí. Z výsledku mám tak dobrý pocit, že jsem přesvědčen, že se jednou k tomuto hororu vrátím.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Tim Burton se očividně rozhodl překonat své trauma z dětství o ztrátě svého mazlíčka a vyrovnávání se se svým podivínství a vytvořil pohádku prošpikovanou jeho oblíbenými horory - Frankenstein, Drákula, Mumie, Godzila, Vlkodlak a dalších, včetně Gremlinů. A kupodivu, docela to i funguje. Mě osobně to však nijak zvlášť neoslnilo a v porovnání s jinými jeho filmy je Frankenweenie takový slabší odvar. Přesto, že však nikdy nebudu řadit tento animák do jeho TOP 10, tak se jedná o slušnou pohádku.
Poslední dny na Marsu (2013)
Před shlédnutím Posledních dní na Marsu jsem viděl jiný horor - Open Grave. Open Grave mělo sympatické herce a skvělou příběhovou stránku, ale byl zcela bez napětí. Poslední dny na Marsu to mají přesně obráceně. Možná až na Lieva Schreibera byli ostatní herci nezajímavý a nezáživní. Příběh sám o sobě se mi zdál nudný a různé sekvence byly jak zkopírované z jiných filmů. Co však tomuto filmu musím uznat, tak byl napínavý a místy i děsivý a plně tímto vykompenzoval nedostatky. Když tedy překousnete některé opravdu ne moc dobré výkony určitých aktérů a pominete své pocity, že jste tu a tam nějakou část už někdy viděli někde jinde, tak se jedná o poměrně slušný sci-fi horor.