Poslední recenze (174)
Calamari Union (1985)
"Zjistil jsem, že jsem mnohem chytřejší, než ostatní Frankové, tak jsem je nechal pracovat." Looserpunk film pro milovníky tragikomedií :-)...
Nikdo nic neví (1947)
Jooooo... dleiiidýýýýý !!! :-)
Persona (1966)
Pustit si jeden večer do nebe volající vulgární ZLO jménem Babovřesky a další večer tohle bude pro mě asi jedním z největších kulturních úletů mýho života. Je to jako jeden večer kydat hnůj, beznadějně po krk ve sračkách, dýchat ostrej těžkej sladkej smrad a další večer se vznášet kdesi vysoko nad zemí, chápat sice zhruba z polovinu z toho, co vidím pod sebou, ale cítit se strašně příjemně zahlcená nárazama chladivýho slanýho mořskýho vzduchu. To je normálně na posrání, brutální rozdíl... Připadám si jako největší ču*ka pod sluncem, pustit si po Troškovi Bergmana. Je to možná ode mě vůči Zdendovi nespravedlivý, zaplácnout ho nejklasičtější klasikou, ale dobře mu tak, potřebovala jsem se po včerejšku vzpamatovat. Vizuálně jako vždy symfonie, krásně úchylně dokonalá kamera...
Poslední deníček (3)
A ještě jeden! ;-P
...když ono je to hloupý "jakožepohoršený" kdákání tolik k smíchu! :-D