Oblíbené seriály (10)
Přátelé (1994)
och asi ani citanim harryho pottera som nezabila tolko casu v zivote ako pozeranim priatelov .. tak asi pojdem pozriet par dielov ;-)
Odpočívej v pokoji (2001)
najskutocnejsi serial aky poznam .. postavy sa spravaju ako realny ludia
Zpátky do školy (2009)
Zlatá sedmdesátá (1998)
super serial aj ked osma seria bez kelsa a erika nebolo to prave... no vrelo odporuucam hello wisconsin!!
Black Books (2000)
trvalo mi asi 3 diely kym som sa do toho celkom dostala ale potom to uz slo ... milujem bernarda
Phineas & Ferb (2007)
nasvete je zopar rozpravok ktore su najlepsie na svete aaa tato patri k nim!
Archer (2009)
True Blood: Pravá krev (2008)
milujem zvucku uzasnaaaaa je!!!!! a prizvuk vsetkych vsetko kraaasa paaci sa mi to velmi !!! i wanna do bad things with you !
The Mindy Project (2012)
sexy doktor, hlboko zraneny sarkasticky doktor a mlada romanticka ktora vela rozprava nema idealne BMI a ma kopec casu na to aby stretavala chlapov chodila na party a nejakym vysetreniam sa venuje asi tak 0,5% casu v serialy, ma obrovsky byt v new yorku a je to super vtipne “I hooked you up with Ronaldo!” “Your garbage man? He was smokin’ hot, but he was a little pretentious. A little too well-read, if I may say that.” update: po 2 dnoch a dvoch seriach zvysujem hodnotie na 5* a kto to vzal pri prvych epizodach odporucam pri tom zostat .. pokial ste teda zena :)
Tráva (2005)
tento serial je vtipnesi cim viac ho pozerate , tiez uplne super hudba