Recenze (47)
Zmizení (2013)
Zklamání. Film by to byl velmi dobrý, kdyby ale byl alespoň trochu ve svižnějším tempu, kdyby se většina neodehrávala ve tmě a kdyby Jake Gyllenhaal pořád nemrkal..... bohužel moc "kdyby" na příznivější hodnocení.
Kate a Leopold (2001)
"Madam, vy mi naznačujete, že existuje zákon, který nutí slušné lidi zvedat a nosit psí stolici?" Ano, asi stárnu, ale mi se to líbilo!!
Začátky (2010)
"You re-wrote Jesus' death?" "It was far too violent. We need new stories."
Nevinné lži (2013) (seriál)
Pod hladinou: ***** Lež má rozbité auto: **** Druhý dech: **** Hvězdička: ** Klukovina: **** Chromozom: *** Čistá práce: **** Byl lásky čas: ****
Východní přísliby (2007)
Působivý, i když místy trochu vleklý snímek, ve kterém vyčnívá především Viggo Mortensen, Armin Mueller-Stahl a (ne)sympatický Vincent Cassel. V tomto obsazení bohužel výkon Naomi Watts pokulhává, což je u jedné z hlavních rolí docela zásadní chyba. Také krvavé scény na mě působily trochu jako vtip z laciného komiksu, na druhou stranu zápas v sauně by podle mě mohl uspokojit jak mužské publikum, tak divačky,... :)
Hezké vstávání (2010)
Stydím se, že jsem se na tuto "komedii" dodívala. Má oblíbená Rachel McAdams pobíhala jak potrefená husa a nebyla schopna ze sebe vydat nějakou smysluplnou větu, ostatně stejně jako všichni její kolegové. A Harrison Ford působil, že ani neví, co to je být herec. Jedním slovem prostě hrůza. Lidi, opravdu tady hodnotíte film nebo jen trailer?!
Půlnoc v Paříži (2011)
"Líbí se vám tvar nosorožců?" Výborná minirole Adriena Brodyho, která dodala melancholické Paříži potřebnou dávku humoru a mě opravdu pobavila. Film svou atmosférou dokonale pohltí všechny diváky. Až si jednou zajedu do Paříže, určitě se nezapomenu projít půlnočním městem,...
Šéfové na zabití (2011)
" Budu ti říkat Gregory, protože tvoje jméno je fakt k pos*ání, kámo! " V éře rádoby nezapomenutelných komedií teprve tato funguje na stopro. Obsazení celebrit jako příšerných šéfů a neokoukaných tváří jako jejich nespokojených podřízených dodává Horrible Bosses šmrnc. Nadržený, relativně normální a fanoušek Zákonu a pořádku, to je trojice zaměstnanců, kteří se postarají o jednu hlášku za druhou,.... v jejich podání vedou všechna klišé z kriminálek k výbuchům smíchu. Bez váhání doporučuji!!!
Generace X (2005)
Dechberoucí. Jak přesvědčivými hereckými výkony, tak celým poselstvím filmu. "Nepřehlížej mě!" Člověka zamrazí v jakém světě to žijeme. Ve světě, kde si každý hledí jen svého. Jedinou nadsázku filmu (kterou by tady někteří mohli považovat za absurdnost a díky tomu by film odsoudili) bych viděla v tom, že sestěhovali všechny "podivíny" a zahleděnce do sebe do jednoho satelitního městečka, kde je na první pohled život ideální. Ale právě díky všem těm egoistům The Chumscrubber zanechá v divákovi onen pocit zděšení,... Proto to vidím jako další plus a právě proto to donutí k zamyšlení,...
Má mě rád, nemá mě rád (2002)
Tak jsem se toho filmu bála a odkládala jeho shlédnutí, až mě úplně dostal :) A to mi - asi jako jediné na světě - přijde Audrey Tautou hrozně nesympatická a její křehká naivita mě vytáčí... :)