Oblíbené filmy (9)
Minority Report (2002)
Tak tohle mi hodně sedlo. Parádní krimi se sci-fi prvky, kterým přicházím na chuť víc a víc... Trochu předvídatelný závěr, ale who cares?! Klidně bych se na to koukla zase a věřte, že by to nebylo jen podruhé, potřetí.......
Iluzionista (2006)
První film, který mě dostal. Film, díky kterému jsem dostala chuť začít se dívat na další skvělé filmy. Film, který můžu vidět tisíckrát a nikdy neomrzí. Kombinace tajemného Nortona s překrásnou Biel působí přesně tak, jak má.... A závěr je prostě dokonalý, stejně tak s výrazem Giamattiho, když mu jednotlivé střípky do sebe začínají zapadat......
Nula od nuly pojde (2006)
Match Point - Hra osudu (2005)
Existují filmy, které nikdy neomrzí a i když je už znáte nazpaměť, pokaždé vám znovu a znovu zamrazí...... Match Point absolutně patří k nim!
Telefonní budka (2002)
Moulin Rouge (2001)
Něco tak úúúžasně barevného, kýčovitého, veselého a zároveň dojímavého jsem ještě neviděla. Tady vůbec nejde o vybroušený a překvapivý děj, Moulin Rouge vás strhne něčím úplně jiným. Písničkami, které už z hlavy nevyženete, choreografií a nádhernými kostýmy, úžasným výkonem všech herců,..... THE GREATEST THING YOU´LL EVER LEARN IS JUST TO LOVE AND BE LOVED IN RETURN.....