Recenze (12)
Místnost sebevrahů (2011)
Nevím proč ale chvílemi mi to připomíná mírný remake Ben X.
Lidská stonožka 2 (2011)
Nevím jestli bylo záměrem filmu přivodit zvracení,ale málem se to povedlo. Do detailu propracované nechutné záběry nezklamaly jen jsem čekala, to,že se opět objeví nějaký šílený doktor a bude to zas realistický film s lékařsky podloženými scénami a ne ,že to bude úchylka fanouška předchozího dílu filmu.
Strom života (2011)
Velice poutavě natočený snímek který,ale běžnému člověku může připadat dost nudný a nezajímavý.Skvělá hudba a autentičnost,ale toť vše.
Transformers 3 (2011)
Trochu slabší odvar oproti dalším dílům,ale dojemné scény a hudba nezklamaly.
Tupíři (2010)
Zde jde videt,že parodie muzou byt milionkrat lepsi nez original.
Captain America: První Avenger (2011)
Film naprosto překvapil nečekala jsem,že první Avenger film bude mít až takové grády chvilemi se mi zdalo,že se něco stalo a film umřel,ale dobré velice.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Dvojice ,která mě nikdy nezklamala.
Otravný pomeranč (2009) (seriál)
V jednoduchosti je šílenost.
Anneliese: The Exorcist Tapes (2011)
Po celou dobu jsem jen zírala na obrazovku a nedokázala odtrhnout oci citila jsem jak mam husi kuzi neco tak neprijemne realneho jsem nikdy v zivote nevidela.Velice kvalitne zpracovane stare zabery z vymitani tohle naprosto neni mozne srovnavat s dalsimi filmy o vymitani ,protože až tady může člověk vidět jak vypadá realnévymítání.Bůh ví co ještě všechno před nami Vatikán skrývá.
Nikdy jsem ti neslibovala růžovou zahradu (1977)
na dobu zrodu, velice kvalitně pojato téma mentálních poruch.Skvělý herecký výkon Kathleen Quinlan.