Recenze (778)
Je mi fajn s.r.o. (2018)
Uff už dlho nevidel tak málo vtipnú francúzku komédiu. Za mňa neodporúčam. Nazdar
Zmenšování (2017)
Ach, už dlho som nevidel takú spodinu. Ruky preč prosím. Nazdar
Tina a Vore (2018)
[SCANDI_2019] A najnesympatickejsi film celej skandinavskej filmografie ever, vyhraaava Gräääääns:). Nie je sa comu cudovat, je to plne zasluzene vzhladom na to, ako sa tu filmari slusne odviazali a vyriadili. Silna vec, ktora urcite stoji za zhliadnutie. Nazdar
Amatéři (2018)
[SCANDI_2019] Najprv som si hovoril ze mozno len v nespravny cas na nespravnom mieste, ako sa obcas povie, ked nieco nesadne. Preto som to nechal v hlave vychladnut a ohodnotil som to az na druhy den. Ale vysledok ostal rovnaky:). Nudne, nezazivne, a navyse s nesympatickymi hercami a hroznou piesnou na konci v titulkach Nazdar:)
Žena na válečné stezce (2018)
[SCANDI_2019] Skandinavci vedia vzdy pohladit dusu. Filmovo. Skvela oddychovka so vsetkym co k tomu patri. 4,5* nazdar
Odebrat z přátel: Dark web (2018)
Velmi, ale velmi prijemna jednohubka, po ktorej ale uz az tak prijemny nebude pocit:). Zijem asi v zlej predstave, ked dufam ze taketo zvrhlosti sa vo svete nedeju:/. Nazdar
Bohemian Rhapsody (2018)
Po tomto hudobno-filmovom skvoste musela pocuvanost QUEEN na dostupnych streamovacich sluzbach vyskocit na prve priecky raketovo, ako za starych cias po 1970. U mna sa uz paska vo walkmene toci! Drzim palce pri oscaroch. PS: škoda tých autobiografických nepresností, za čo dávam o jeden odznak menej :(. Inak je to fajná fullka. Nazdar
Svítání v Hongkongu (2015)
Minimalizmus, ktorý mi sedí:). Nazdar
Na jezeře (2013) (seriál)
Z tohto súdka mám už napozerané hodne, ale ešte nikdy si tak moc neprial, aby bol už koniec. Z totálnej nudy:). Do druhej série len cez moju mŕtvolu. Nazdar
When We First Met (2018)
A najhorší herecký výkon aktuálneho roku vyhráaaaaava, DeVine!!!! nazdar