Recenze (778)
Božský Bruce (2003)
Na to ake stars boli obsadene vo filme...urcite sa cakalo viac...Takto iba priemer priemerov...
Byl jsem při tom (1979)
Perfektneee...dalsi filmik do mojej zbierky untouchables!!! Svet Chanca bol uzastny...neinteligente inteligenty, zabavny, bez zbytocnych stresov...s chutou zit, aj ked osud nepraje! Niekomu ku stastiu staci dialkovy ovladac, niekomu cierny bavorak, niekomu luxusna zenska....kazdy sme iny. Pre mna cistych 5*,nazdar
Mission Zero (2007)
nepoznam lepsiu kombinaciu....lamborhini a uma thurman.LUXUS !!!
Sloní muž (1980)
Plne hodnotenie bez akehokolvek zavahania...
Bonnie a Clyde (1967)
kult,pojem...treba vidiet !!! nazdar
Rambo: První krev (1982)
Predstavit si Clinta Eastwooda, Steva McQueena, Al Pacina, Johna Travoltova alebo Dustina Hoffmana v postave JOHNA RAMBA??? Nepredstavitelne...rezia rozhodla velmi dobre,bo Sly tam je ako vysity...a neverim ze niekto z nas by si tam vedel predstavit niekoho ineho,ako jeho....Sly je pojem,Sly je kult...a jeho serie rockyho balbou a johna ramba u nas ostanu forever...kde rambo (2008) a rocky balboa(2007) spravili exelentne ukoncenie serii...aj ked to "ukoncenie" asi treba este brat s rezervou :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Skvost kinematografie...povinnost
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
kolaloka rulezzzz...tucnych pat,nazdar