Poslední recenze (148)
Rivalové (2024)
Přednost před tenisem má zde vztahový trojúhelník. Daleko víc než osudy protagonistů mě bavil energický, pulzující Reznorův soundtrack. Zendaya by už snad mohla hrát i jiné postavy než přednaštvané, chladné, kalkulující štěkny aConnor je senzační.
Godzilla Minus One (2023)
Neobvykle natočené sci-fi. I když detonují nálože, střílí kulomety, monstrum šílí a vrhá tepelné ničivé paprsky, vše plyne poklidně, v ponuré atmosféře, s pokorou lidu, která nenachází útěchu a nemůže ani na chvíli vyslechnout, leč čelit nástrahám z hlubin.
Kaskadér (2024)
Nečetla jsem si před filmem žádné recenze, čekala jsem jakousi ptákovinu, no musím říct, že jde o výborný akční počin. Nejenom, že hlavní role jsou báječně obsazené a opředené hustou chemií, ale nechybí zde solidní děj a zápletka. Zajímalo by mě, jestli po tomto bijáku přijde tento rok ještě něco,co překoná už teď vysoce položenou laťku.