Oblíbení herci (10)
Girl with a Pearl Earring, The Way We Live Now, Inception a dokonce i Batmana jsem pro něj přetrpěla.
Definitivně za Dobrý ročník.
Adam Driver
Nejlepší filmy:
Poslední souboj (2021)
Manželská historie (2019)
Doktor Smrt (2010) (TV film)
The Fall> Soldier's Girl> Pushing Daisies>Wonderfalls
přeslazený ksychtík na který jsem se přilepila, bzz
Forsyte Saga, Life, the Baker
Spock, Sylar, Sasan, Sullivan - Vám to není podezřelé?
Přežijí jen milenci, Thor: The dark world (jako vážně), The night manager
Moje osobní zhouba pro rok 2018.
Ethan Hawke
Nejlepší filmy:
Společnost mrtvých básníků (1989)
Obchodník se smrtí (2005)
Gattaca (1997)
Nikterak jej nevyhledávám, ale kdykoliv si křížíme cestu jsem z něj na větvi - není tohle přesně to, co z něj dělá dobrého herce? (Margin Call, Julia&Julia, Případ Pelikán...)
Poslední příčka, která se stále mění. Už jsem ho několikrát přidala a pak se objevil někdo jiný. Ale kdykoliv ho znova vidím musím opět přidat :) Asi se brzy vyšplná výše ... proč je tu jen 10 míst??!!