Recenze (35)
Invaze lupičů těl (1956)
Asi nejlepší béčko, které jsem kdy viděl. Nikdy bych neřekl, že mě velký zelený lusk může tolik vyděsit.
Svéráz národního rybolovu (1998)
"Nechali jsme tam trochu pitiva..."
Max a Kevin (1998)
nuda... a misty lehce kýčovité...
Andromeda (2000) (seriál)
To samé jako Herkules.... jen je to ve vesmíru
Léčka (2003) (TV film)
nemám rád kriminální filmy, ale tohle bylo skutečně odpudivé...
Holka jako lusk (2001)
Tak tenhle film vyloženě táhla Kirsten Dunst, ale i Martin Short byl docela dobrý.
Zelená míle (1999)
Jako vřdy skvělý Tom Hanks, ale tentokrát mu na paty šlape M.C.Duncan. Moc pěkný film. Jedna z mála povedených adaptací Kingovy knihy (skoro stejně tak dobré jako Řbitov zvířátek:))
Syn pláže (2000) (seriál)
Kam se hrade Mitch Bjůkenen na Notche Johnsona. Skvělá parodie. A ta starostka byla fakt mrcha...
Parker Lewis musí vyhrát (1990) (seriál)
Ze začátku to nebylo zas tak špatné, ale postupem času to celkem rychle upadalo.
Road Trip (2000)
3* za Toma Greena.