Recenze (35)
Childrens Hospital (2010) (seriál)
Vynikající černý humor. Už dlouho jsem se takto nezasmál.
Two Guys and a Girl (1998) (seriál)
Silně nadprůměrný sitcom, který bohužel u nás není příliš známý. Genialní postava pana Bauera se bohuřel do druhé série již nevešla.
Potomci lidí (2006)
Jeden z mála filmů, který překonal svou knižní předlohu. Genialní atmosféra a kamera. Pro mě nejlepší sci-fi za posledních pár let.
Lucky Louie (2006) (seriál)
Všch 13 dílů jsem stačil shlédnout za jeden den a musím říct, že ničeho nelituju. Jeden z mála sitcomů, který vás donutí se lehce zamyslet, aniž byste si užili kanonádu skvělých vtipů. Jen je škoda, že se seriál nedočkal další sezóny. Minimálně postava Jerryho by si to zasloužila, neboť tak ojediněle punkovou postavu jsem už dlouho nikde neviděl.
Ip Man (2008)
Kung Fu filmy jsem nikdy moc nežral, ale tento mě naprosto dostal. Donnie Yen v nejlepší formě, scénář vynikající a jedna u nejlepších choreografií, co jsem kdy viděl. Nevím, do jaké míry je film autentický, ale ani to nehodlám řešit. Pro mě nejlepší asijský film roku 2008.
Daria (1997) (seriál)
Genialní kreslený serial s perfektnimi dialogy. "Cheer, cheer, cheer. Yell, yell, yell. Who cares who wins? We're all goin' to Hell. " "Life sucks no matter where you are so don't be fooled by location changes. "
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
I pres pomalejsi rozjzed musim dat plny pocet, protoze takhle me uz dlouho zadny serial nechytil. Vyborne tema, vyborne napsane postavy. Nejvic sympaticky mi byl Eddie...
Yes Man (2008)
Prijemny oddechovy film, ktery pobavi a na jehoz konci jsem mel take chut zkusit rikat na vsechno Yes. Plus vyborny soundtrack. 85%
Štamgast (1987)
Když jsem četl knížku Hollywood od Bukowskiho, netušil jsem, že ten film opravdu existuje. Schroeder to natočil dobře a a měl sem neskutečné nutkání se po skončení filmu pořádně zdrátovat.
Cesta do fantazie (2001)
Nadprůměrný animovaný film, ale na Laputu to nemá.