Recenze (374)
Královny Barakudy (2023) (seriál)
Jednoduché..90s soundtrack..zlatá mládež..Švédsko..no mne to bavilo:-)..
Hrdinové (2010)
Ti amo...ti amo..ti amo
Nádherné časy (2018)
Velice příjemné a lehce ujeté milé překvapení
The Deuce: Špína Manhattanu (2017) (seriál)
jako by jste s každým dílem byli na chvilku někde na Times Square v 70 letech...a to si nelze neužít...:-)
Babylon Berlín (2017) (seriál)
zatím si to neskutečně parádní drámo užívám....ZU ASHE, ZU STAUB...
Sex nebo život! (2012)
Horor?to ne....ale sranda určitě:-)
Bohéma (2017) (seriál)
Pro mne zatím velké zklamání... Proč? Transformace ženských hereckých hvězd do jedné vymyšlené ženské hrdinky...proč proboha? Určitě se nemělo začínat rokem 38...ale dříve... Proč do toho někdo má tendenci proboha tahat rok 68? Hlavním plus jsou výkony p.Javorského a Dlouhého...a to,jak je tento seriál (myšlenkový obsah)aktuální i v roce 2017..
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
cha...cha...žrát můžete,ale nesmíte u toho mlaskat...do auta pak goťáka hrát a pexeso o pětistovky(sakra,kde je ten Křemílek?)... a na závěr se pak pokusí J.Krampol za pomoci karate zlikvidovat nastrčeného tajného poldu Bartošku...jak se tohle někomu může nelíbit?:-)))
Když jsme snili (2015)
temné..ztracená generace vychovaná v bolševickém NDR a hozena na západ jak do vody... určitě to stojí za podívání..a pokud vám v 90 letech kolem 16 až 20 tak si ke čtyřem hvězdičkám přidejte další - pátou... a zapomente na to, že na happy endy se chodí do kina...
Někde je možná hezky (1991)
hlavního hrdinu by praštil po hlavě i John Lennon:-)