Recenze (1 667)
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
GENIÁLNÍ
Smrtonosná zbraň (1987)
Buddy movie jako vyšitá, až příliš často a příliš důrazně ale zabrnká na vážnou notu, která ve výsledku ruší...
Jméno růže (1986)
Knihu jsem nečetl, takže nevím, nakolik je film okleštěný od všeho možného. Vadil mi v něm místy vyloženě špatný střih a kupodivu také role Rona Perlmana, nemluvě o celém prapodivném finále... Annaud natočil lepší filmy.
Terminátor (1984)
Terminátor je solidní akční sci-fi, 80kový look a brakovost mu ale strašně škodí a především s přibývajícími léty odhaluje jeho naivitu.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Nadčasová akční sci-fi klasika, která skutečn ě nezestárne. Camerona může v tomto směru překonat opět pouze Cameron...
Barbar Conan (1982)
Je to naivní, je to gay.. Je to klasika :)
Alexander Veliký (2004)
Mezi historickými velkofilmy trestuhodně nedoceněný král.