Poslední recenze (15)
Panika v městečku (2009)
Pojď Koni ! Hele Indiáne ! Ahoj Kovboji ! (V půlce filmu mě popadla neuvěřitelná chuť spočítat,kolikrát se Indián,Kůň a Kovboj řekne v celém filmu :)) Skvělý film ! Bavila jsem se od začátku do konce a záchvaty smíchu mě provázely až do závěrečných titulků. Pro mě pět hvězd !
Mulholland Drive (2001)
Potřebuju chápat filmy od Lynche,abych ho mohla milovat?? Ne!! Naprostý skvost! Chvilku jsem si říkala "Ahá,já vím o co ti jde!" ale během vteřiny mi opět spadla brada a nevěděla jsem nic!! I přesto ! Pět hvězd,bez diskuze! Nemluvě o hudbě,která je,ostatně jako vždy,úžasná !
Lost Highway (1997)
Lynche mám ráda. Jeho filmy taky a zvykla jsem si na to,že se do filmu vecpou věci,který vůbec nedávaj smysl. A možná právě to mi prohlubuje ten skvělý zážitek z jeho filmů! Lost Highway jsem nepochopila poprvé,podruhé,potřetí.. a i přesto vím,že si ho pustím počtvrté,popáté.. Pro mě velmi silný kulturní zážitek,ke kterému se ráda vracím ! (A pidi role Marilyna Mansona mě nadchla !)
Poslední deníček (1)
Lynchování !!!
Takhle při čtvtečním večeru,se nejraději Lynchuju !!!!