Oblíbené filmy (10)
Obchod pro sebevrahy (2012)
Je to jeden z nejlepších animovaných filmů, co jsem viděl. Naprosto úžasný je jak styl animace, tak depresivní námět, který se poté v dobré obrátí. Připomíná mi to kombinaci Adamsovy rodiny (negativní rodina) a filmy Tima Burtona (stylem animace). Do toho francouzky humor... 5 hvězdiček je jasná volba!
Megamysl (2010)
Film Megamysl naprosto předčila mé očekávání a hodnotím jej jako nejlepší animovaný snímek roku 2010, ještě lepší než Jak vycvičit draka (How to Train Your Dragon). Jeden z nejlepších animáků vůbec...
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
Sucker Punch (2011)
Příběh sice nic moc, ale efekty a hudba? Naprosto dokonalý! Už dlouho se mi tak moc nic nelíbilo! 5 hvězdiček!
Zúčtování (2016)
Po dlouhé době naprosto super akční film S DĚJEM A ZÁPLETKOU!