Poslední recenze (12)
Fargo - Bisquik (2024) (epizoda)
Fargo opět nezklamalo. Zajímavé je, že moji “zažitkovou fargolinku” tvoří původní film, první a pak až tato pátá řada… už dlouho se mi nestalo, že bych celý týden žila s touhou, aby to dopadlo (tak jak to víceméně dopadlo😊)… budu se ráda vracet a už ho mám v sobě jako medovou sůšu…
Ted Lasso (2020) (seriál)
Díky Tede, kouči, Diamond dogs - u nás jste zdomácněli. Konec je dobře, protože se skvěle kruh uzavřel a zároveň loučení bolí... to vše jednoznačně mluví o ZÁSAHU DO ČERNÉHO. Ted nabídl nadsázku, ztřeštěnost, vážnost, smutek, bolest, čirou dětskou radost - to vše krásně zabaleno do skvělého balíčku. A úvodní znělku kdoví kdy kdo a zdali vůbec překoná!
Docent - Preso s mlíčkem (2023) (epizoda)
Návodná žvýkačka coby drobečky, které trousil Jeníček, když s Mařenkou neomylně směřovali do chaloupky ježibaby... ach jo, proč je to o vršení přehmatů, nelogična a řvaní ve všech možných podobách a situacích? Bohužel na žvýkačkové rozuzlení už nemám náladu...
Poslední deníček (1)
kdo by ho tak asi čet...
a nikdy ani nazačne