Recenze (87)
Krev jako čokoláda (2007)
V dnešní době příběhy o upírech a vlkodlacích díky lidem jako jsou především Stephenie Mayer, nebo jí stylem podobní Lisa Jane Smith, Richelle Mead a mnoha dalším vysloužili u většiny lidí označení, při vší slušnosti, komerčního (nejen literárního) odpadu pro oblbnutí náctiletých "nenynek". A však i mezi touto hordou dvoumetrových chlupatých šlachovitých příšer nazývaných vlkodlaky (a upíry blýskavějšími než sama discokoule - o jejich pochybné orientaci a metrosexualitě ani nemluvě) se najde příběh, který má hlavu i patu a stojí za zhlédnutí... A nejen to. Blood & Chocolate patří jistě mezi mé oblíbené......
Merlin (1998) (TV film)
Nejkouzelnější filmové zpracování Merlina, které znám. Už když jsem byl malý, tak si mne tento příběh získal a mám s ním spjaté i jisté období v mém životě. Vždy jsem miloval Artušovky a tahle verze legendy sice možná není tak úplně pravdivá, ani možná blízká faktu, ale jak sám Merlin v podání Sama Neila říká: "....To možná není, ale takhle se lidem více líbí..." A mě se líbí. Moc. Nejraději bych tento svět navštívil znovu a znovu, alespoň skrze ten film, na chvíli přestat vnímat okolí a propadnout kouzelnému světu... Navíc tento film má skvělou hudbu, kterou složil Trevor Jones. Jeho hudba k tomuto filmu vtáhne do děje a upoutá stejně tak, jako film samotný.... Dlouho jsem soundtrack k Merlinovi hledal, a nakonec... Nenašel jsem ho já, dostal jsem ho od... Ale to už je jiný příběh. Tento přece vypráví o čarodějích, elfech, dracích... O době, kdy magie byla mnohem více běžnější záležitostí......
The Guild (2007) (seriál)
Občas, až zabloudíte na youtube a nebudete vědět, co s časem, podívejte se na The Guild. Jen si někteří dejte pozor, aby jste se alespoň okrajově v hlavních hrdinech tohoto seriálu nepoznali. I když... Kdyby poznali, trávíte čas jistě na jiných serverech a víte i co s časem....
Kobra 11 - Nasazení týmu 2 (2003) (seriál)
Nasazení týmu 2 vyvolalo opačný efekt, než tvůrci zamýšleli. Sledovanost rychlostí padajícího kamení klesala k nule a tak se musel nasadit zase tým 1, aby mohli pokrýt veliké ztráty.
Kassandra (1993) (seriál)
"Romantika" má mnoho podob. Ale nemusím u toho zvracet a mít za sebou lobotomii, abych to skousnul, nechci. Děkuji, ale romantiku si představuji jinak, než jako venezuelský brainwashing.
Lord of the Piercing (2002) (TV film)
Jack Black to prostě umí.... Kdo jiný by si dokázal prsten přidělat po kalbě jako piercing na penis? Skvěle sestříhané a vtipné video....
Trhala fialky dynamitem (1992)
Porevoluční sranda. To asi nevěděli ještě, co pořádně točit, když už mohli vlastně "všechno"... A tak vznikl zajímavý paskvil.
Joe milionář (2003) (pořad)
No jistě holčičko, že Ti na penězích nezáleží, když jsi zjistila, že žádné nemá.... Vlastně sis myslela, že "Milionář" je pouze Joeovo příjmení, no ovšem.... - Ten kluk to asi taky neměl v hlavě pohromadě, když si našel nevěstu mezi těma kozama, které se o něj ucházely. Tedy o něj coby milionáře.
TOP STAR magazín (2008) (pořad)
Tak tento pořad mi přijde jako takový "bratránek" bulváru Blesk. Alespoň že tady ho posílají ke dnu a necpou do něj prachy. Lidi, proberte se....
Zaklínač (2001)
Ale to né..... Že to není u všech bohů pravda? Tak tohle nebyla jen kudla do zad, ale i kudla mezi strany 35 - 269. A já myslel, že nejhůře zfilmované skvělé dílo, jež bylo předlohou k filmu, je Eragon. Ale i Eragon má svého konkurenta. Bohužel je to Zaklínač, můj zbožňovaný Geralt z Rivie. Jak jen mohli?! Já být Sapkowskim, tak scénáristu i režiséra zabiju. Možná pak i Michala Zebrowskeho.... Smutné, opravdu smutné....