Poslední recenze (735)
Tancuj Matyldo (2023)
Pár zajímavých konverzací ve filmu bylo (hlavně Roden se synem), ale jinak mě tyhle smutný filmy o starých a nemocných moc nebaví....
Zabij mě, lásko (2024)
Na Poláky až moc málo humoru. Ten durman to nezachrání...
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Dva jen za to, že mě baví dívat se Donieho Yena v každým filmu co hraje. Nafťák je tak drsnej až se mi z toho párkrát zvedl kufr.
Poslední deníček (1)
rozepsané komenty
Kdo by to byl řekl, že jeden z nejlepších filmů co se kdy natočil bude mít na svědomí Německá produkce. Když jsem si to pouštěl, tak jsem vůbec nevěděl, do čeho to jdu. A bylo to jen dobře. O to větší jsem měl zážitek.