Recenze (8)
Proroctví (2009)
Nebýt toho debilního konce, dala bych 5.
Ledové ostří (1992)
Tento film jsem viděla snad desetkrát. Vždy se na něj moc těším a jsem z něj nadšena. Hlavním hrdinům to spolu moc sluší. Ach jo, proč jsem se jen nedala na krasobruslení, vypadá to tak krásně...
Škola rocku (2003)
Jednoznačně nejlepší film Jacka Blacka. Moc se mi líbili i děti, které učí ve škole.
Sluneční stát (2005)
Kdyby ve filmu nehrál vynikající "slovenský" herec Csongor Kassai, tak by to u mě nemělo ani hvězdičku.
Zamilovaná zvířata (2007)
Moc milý snímek o zvířátkách. Mohla bych se na to dívat každý den. Nejlepší byli krabi a ptáčci.
REC (2007)
Poprvé se mi stalo, že jsem u hororu usnula.
Pravidla moštárny (1999)
Nechápu, co na tom vidíte, já si tak 20 minut před koncem přála ať ta hrůza skončí. Podle mě to nebylo ani romantické ani nijak výjimečné. Tobey byl maximálně trapný, zato Michael Caine, jako obvykle, vynikající, právě proto jsem tomu dalo 2 hvězdičky, ale vidět to už víckrát nepotřebuju.
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
To Revanx: Siedmy diel v knihe za nič nestojí????? To sme asi nečítali to isté!