Recenze (1 859)
Lednový muž (1989)
A příště ho podřízněte lžící, prosím... (2,5)
Duna: Část druhá (2024)
Krásné. Psychedelie absentuje. Vadí mi to? Jaksi přerušovaně...
Revolutionary Witness (1989) (TV film)
Jacques Roux. Totiž Alan Rickman. Totiž bída mocných a revoluční bezmoc.
Labutí jezero (2019) (divadelní záznam)
Mé srdce plesá, mé srdce krvácí.
Divadlo ve filmu: Macbeth – Too Much Blood (2020) (divadelní záznam)
Veliký dík.
Síla (2021)
Já je někdo jiný? Síla...
Unearth (2020)
Dle mého skromného názoru má Unearth přesah na několika rovinách a mnohdy tne do živého masa pozemského... Takže si trošku zapřeháním (ale opravdu jenom trošku – 3,5 úzkostné a vlastně ryze současné hvězdy).
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Je to milé... A dlouhé. A nechce se mi dávat tři hvězdy každému trochu slušnému filmu.
Cesta za oceán (2020) (seriál)
Jedna hvězda je pro Kylea MacLachlana (celkem tedy 2,5 a nazdar).
Bancroftová (2017) (seriál)
Když sociopatům atp. chybí nadhled, výsledky bývají tristní...