Oblíbené seriály (10)
Banda (2019)
Perníkový táta (2008)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Dexter (2006)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Rick a Morty (2013)
Červený trpaslík (1988)
Mandalorian (2019)
Odpočívej v pokoji (2001)
Moderní život, jaký doopravdy je. Ponurá atmosféra pohřebního ústavu, neustálé výlivy emocí, skvěle propracované postavy a ten konec! ten konec! epické dílo, neskutečný seriál a emotivní zážitek. Osobně můj nejoblíbenější díl, když je David unesen.