Recenze (105)
Nezlomní (2024)
Moc americky dokonale…a to jsem se těšil moc…
Top Gun: Maverick (2022)
Viděno po druhé, pecka. Změněno ze čtyř na pet. Lepší film jsem už dlouho neviděl...
Válka zítřka (2021)
-1 hvězda jen za stopáž, první hodina skvělá
Conor McGregor: Notorious (2017)
No něco mi tenhle dokument asi dal. Po jeho zhlédnutí jsem jel na kole do práce a zajel konečně pod 25 minut :-).
Životní trefa (2022)
20 tisíc hvězd! Když sledujete NBA, když sledujete tenhle film, jako byste sledovali NBA! Pro fanoušky, pro sportovní zapálence je to nepostradatelný snímek. Miluju The last dance. Miluju Hustle. Jestli bych se mohl podívat znovu? Gone in 60 seconds Angelina Jolie's last words: Hell yeah!
Moje nejlepší kamarádka Anna Franková (2021)
Must see film, jelikož jsem navštívil Amsterdam a byl u domu Anny Frankové...silný zážitek
K zemi hleď! (2021)
Napoprvé po hodině vypnuto, protože mi to přišlo jako kravina. Asi po čtyřech dnech dodíváno. S koncem se mi to líbí více, i tak ale přitažené za vlasy, zvláště prezidentka... Jednou mi to stačí
Anon (2018)
Film s dobrým potenciálem, ovšem špatně využitým. V průběhu jsem se nudil, myslel na jiné věci..
Statečné srdce (1995)
Má srdcovka v mé srdcové zemi, Skotsku. Kdybych nebyl Čechem, chtěl bych být právě Skotem. I kvůli tomuhle filmu. Díky, Mele!
Johnny English znovu zasahuje (2018)
Už dlouho jsem se takto nepobavil, prvních 20 minut naprosto topových, 5 *