Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Komedie
  • Akční
  • Drama
  • Krimi
  • Sci-Fi

Recenze (697)

plakát

Godzilla x Kong: Nové impérium (2024) 

Je to taková pohádka pro ... vlastně nevim pro koho. Prostě přerostlej samotářskej Opíčák se ze svýho kutlochu v Dutozemi dostane dírou na povrch aby si tam nechal spravit zub. Pak zas skočí zpátky do díry a za ním tam vletí i nějaká ženská (prej doktorka, asi proktoložka), malá holka, tlustoprd a magor. A najdou tam ještě hlubší díru a partu počmáranejch indošů (nebo kdo to vlastně je), který nemluvěj a stejně všechno vědí a dokážou pokecat aniž by hnuli brvou. Opíčák-samotář se nějak dostane na nějaký jiný patro než jsou ty indoši a dojde až do Horoucí prdele. Tam překvapivě nežije žádnej Pán prstenů ani bílej Čáryfuck, ale partě opíčáckejch nosičů šutrů tam velí jinej, trochu drsnější Opíčák. A ten má na vodítku Mrazíka. Ty dva velký Opíčáci si daj na držku a ten samotářskej dostane docela pěknou sodu. Navíc mu Mrazík trochu dojebe haxnu, páč to umí. Dojebe mu ji až tak, že je nutný, aby mu pomoh ten magor, co na začátku přilít dírou a co je prej veterinář. Tak ten najde ve skladu nějakou vyřazenou Thanosovu pracovní rukavici a namontuje mu ji. Opíčáka-samotáře ta ruční náhrada ukrutně potěší, protože se může zase rvát se všema ostatníma, což ho nesmírně baví (no a vlastně jsou v tom ještě trochu nějaký drogy, ale to nebudu moc rozvádět, koukaj se na to děti, že jo). Pak se to trochu zkomplikuje, protože se ukáže, že drsnej Opíčák by se taky rád mrknul na povrch Země. Jednak aby to tam řádně zkolaudoval a taky aby to tam moh Mrazík všechno zamrazit. Důvod k zamražení není úplně jasnej, ale možná drsnej Opíčák rád bruslí. To teda ve filmu úplně vysvětlený nebylo. Jo a ty indoši, co žijou v Dutozemi, maj dvě esa v rukávech: 1) maj Noční můru, co fluše pavučiny á la Spider-Man a co asi sežrala kus bílýho hada, páč rozumí nejen indošům, ale i řeči zvířat - opíčáků a všemožnejch ostatních příšer; 2) druhý eso je schopnost ovládání gravitace na tom svým patře Dutozemě tak, že lejou různý sračky do různejch nádob a bazénů (asi dezinfekce nebo co). Je to teda divný, že by se takhle dala ovládat gravitace, ale nikdo to tam neřeší, tak to taky neřeším. Nahoře, na normálním povrchu Země, se do toho mezitím trochu zamotá Godzilla, ze který se postupně stane RGBzilla. Pro tu si nahoru dojde ten první Opíčák (ten samotář, co má vytuněnou haxnu). Trochu se na povrchu porvou, páč RGBzilla nechápe, že i když má Opíčák železnou pěstičku, nechce jí rozkérovat rypák, ale chce ho dojebat někomu jinýmu. Všechno jí dojde když se dírou přisere ten duhej Opíčák i s tim svym Mrazíkem. No sláva! Nakonec je z toho pěkná mela, bitka jak v oktagonu - baráky lítaj, civilisti lítaj, pyramídy v Gíze se hroutěj, no mazec! A když už to vypadá, že Mrazík zvítězí, přiletí Noční můra a udělá tomu všemu řádění ráznej konec. Všichni tři klaďasové (op1, RGB i můra) totálně rozjebou držku drsnýmu Opíčákovi a Mrazík (už bez vodítka) z něj nakonec udělá hroudu mraženýho protlaku. A ukáže se, že ten Mrazík je vlastně chudák, co bruslení nemá ani trochu rád a už vůbec nemá rád když ho někdo furt tahá na vodítku. No celý je to takový trochu zmatený a nepřehledný, všichni ty Opíčáci a Něcozilly a kdo s kym kamarádí a s kym ne a toho ještě ty indiáni ... No je lepší nečíst recenze a vidět to na vlastní voči. Na prdel se z toho nikdo neposadí, ale tak úplně blbý to zas neni. Navíc Opíčák-samotář je vlastně docela chytrej. Určitě chytřejší než lecjakej namachrovanej pilot.

plakát

Godzilla Minus One (2023) 

Mě to zas až ta světoborný nepřišlo. Vyslovesně směšný mi připadaly pohyby Godzilly, ale chápu, že "japonci to tak maj" a že můj pohled je značně ovlivněnej americkou produkcí na tohle téma. Nicméně i když je film japonskej od shora dolů, neubrání se poněkud "americkýmu" konci. A (nejen) kvůli tomu konci, ale i kvůli poněkud ukňouranýmu hlavnímu hrdinovi mě to nijak extra neoslovilo.

plakát

Chataři ze Švihova - Epizoda 1 (2024) (epizoda) odpad!

Vzít vtípky z Partičky a myslet si, že jejich použitím v nějakým seriálu pan Suchánek dosáhne stejnýho věhlasu v kategorii "komedie pro lidi s IQ konve" (kde vládnou Blbovřesky a Kameňáky), je dost troufalý. Obávám se, že pro tuhle kategorii jsou Chataři až moc intelektuální. A nejde ani o seriál, kterej by byl "tak blbej, až je vtipnej". Je jen blbej. A zbytečnej. Takže jde vlastně zas jen o ty složenky o kterých psal mil@n. A o to, aby měla Prima na co lákat potenciální předplatitele svýho ubohýho webovýho pseudoVOD kanálu a aby měla co donekonečna opakovat dalších 20-300 let. Vydržel jsem jeden díl, ze zvědavosti. Měl jsem ale radši 40 minut čumět jak mi rostou nehty.

plakát

Rebel Moon: Druhá část – Jizvonoška (2024) 

Je to nudnejší než první část, roztahanější a jestli měla bejt Boutella "tahák", tak se to moc (nebo vlastně vůbec) nepovedlo. Nejlepší byl zase Skrein. A to je všechno. Zbytek je jen hromada cliché, efektů, výbuchů a ještě pár pytlů cliché navíc. Na odpad to ještě není, spíš na jednu, takovou malinkatou jednu hvězdičičiku. A jestli bude někdy třetí část (jakože bude), už se na to vykašlu a radši se místo ní podívám na dvouhodinovej maraton AZ kvízů.

plakát

Bábovky a plechovky (2022) (pořad) odpad!

V první řadě je to nuda. Velká nuda. Jasně, inspirace v Top Gearu se nezapře (což ale dělá hodně dalších automagazínů). Tedy do tý míry, že pořad o autech nemusí bejt jen hromada technickejch výrazů, trocha ježdění po "uzavřené komunikaci" (no jasně, tvl), epileptiky dráždící střih záběrů za burácení noname pseudometalový hudby a žvanil, co u toho všeho idiotsky mává rukama. Pokud Prima chtěla pojmout pořad jako "magazín pro ženy o autech", je otázka jestli takováhle forma fakt nějaký ženy zaujme. Pokud to chtěli dělat "pro chlapy, co rádi koukaj na auta a pěkný ženský", měli to nechat moderovat pěkný ženský. Každopádně to ale měli svěřit scénáristovi a řežisérovi, co nebudou dělat z ženskejch blbky a kteří vědí co dělaj. A ne dva "všeuměly", co vlastně dohromady neudělaj nic pořádně. Takže jak už jsem psal na začátku - výsledkem je nuda, dávkovaná po půlhodině a rádně proložená reklamou.

plakát

Případ Stodolovi (2024) (seriál) 

Na můj vkus moc rozvláčný, za každou cenu "investigativní" (takovým tím typickým způsobem "investigativců z Novy") a ukecaný. O Sodolovi mi úplně stačil jeden díl série Bez lítosti. Tím ale nechci nijak zpochyňovat hrůznost činů obou manželů, hodnotím jen provedení serálu.

plakát

Kosmonaut z Čech (2024) 

Nadšení některých ostatních diváků nesdílím. Buď jsem čekal něco jinýho nebo mi tahle vztahovka zrovna prostě nesedla. Ale musím ocenit casting: jednak za výběr Carey do role Lenky. Ta snad i v "civilu" má ve svým xichtíku vestavěnej výraz "chudinky, co sbalila chlapa, kterej nechtěl bejt popelář, ale kosmonaut a místo aby přišel ve štyry z práce domu, tak rači vodletěl někam do hajzlu. Beze mě. A si ještě tam klidně žvaní s nějakým pojebaným pavoukem, kokot jeden". No a pak tam byl ještě Petr Koothrappali a T613.

plakát

Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál) 

Opravdu málokdy se těším na další díl seriálu. Jakýhokoliv. V tomhle případě jsem se fakt těšil. Jak na výbornýho Lněničku a vynikajícího Uhlíka, tak na to jak se příběh ještě vyvine. A taky jak se to vyvrbí s Kotkem. Ač Nova obvykle vyrábí sračky, v případě Sex O'clock a zvlášť Markoviče se jim ale mimořádně povedlo zaujmou zcela něčím jiným než jen 497 dílama bezduchýho plejtvání časem a prostředkama. A i když je jasný, že podobnejch námětů je málo, je fajn, že tenhle nezkurvili.

plakát

Plnej kotel (2024) (pořad) odpad!

Tvl to je TAK ubohý a nudný! A zbytečný ... Ale pan Suchánek si neodpustí hrát si na Funese. Směšné (nikoliv vtipné).