Oblíbené filmy (10)
Fontána (2006)
Tenhle snímek se vám dostane pod kůži. Samotný děj (ona je nemocná a umírá a on se s tím nedokáže smířit) není na první pohled zas tak "bohatý", ale díky nádherné hudbě, kameře (celově celý vizuální styl), scénáři a skvělým hercům se jedná o něco výjimečného. Jak podotkl golfista... je to báseň. Nádherná báseň. A navíc vás donutí přemýšlet i po té, co jste film dávno dokoukali a to nedokáže každý snímek...
Kytice (2000)
Jeden z nejkrásnějších českých filmů. Erbenovu Kytici mám moc ráda a i ta filmová se povedla. Především mne zaujal Vodník.
P.S. Miluji Tě (2007)
Faunův labyrint (2006)
Cesta do pravěku (1955)
Nic nás nerozdělí (2012)
Dávám 5 hvězd, protože jsem ještě nikdy u žádného filmu tolik nebulela... (zvlášť v první polovině)
Město bohů (2002)
Elvis (2022)
Co děláme v temnotách (2014)
Interstellar (2014)
Šla jsem s nulovým očekáváním. Normálně bych tomu asi dala 4 hvězdičky, ale že je to lepší než Inception a ve vesmíru bylo ticho, tak tomu přidám ještě jednu.