Oblíbené seriály (10)
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
Nejgeniálnější věc v dějinách TV. Nejspolehlivější lék na trudomyslnost. Tak švihlé, až rozum zůstává stát. Sípavý smích a chřestivý chropot, soptící slzné váčky, bolavá bránice, krční křeč, stagnující sanice...(teď by mě měl chlápek v brnění přetáhnout mrtvým kuřetem). Ženský institut tleská!
MINDHUNTER: Lovci myšlenek (2017)
Přátelé (1994)
Hra o trůny (2011)
Black Books (2000)
Opravdu znamenitě úchylné.
Griffinovi (1999)
Poměrně dlouho mi trvalo, než jsem si k tomuto seriálu vybudovala vztah, teď na něj ale nedám dopustit.
Černobyl (2019)
Boj o moc (2018)
Geniálně napsaný seriál, který vás drží pořád ve střehu. Sympatická není ani jedna postava, ale je zábava na ně koukat.
Zkáza Dejvického divadla (2019)
Ultimátní p****ina v tom nejlepší slova smyslu.