Poslední recenze (57)
Prám (2015)
Párkrát jsem se zasmála a bylo tam několik zajímavých záběrů a střihů. To je ale asi tak všechno. Sdělení, které zřejmě autorka zamýšlela, vůbec nevyznělo, jednání postav je takto vytržené z kontextu dost nepochopitelné a v důsledku je to úplně o ničem.
Jenny se vdává (2015)
Mám z tohoto filmu poněkud rozpačitý dojem. Vlastně to bylo celé fajn, ale ta zoufale neexistující chemie mezi Katherine Heigl a Alexis Bledel mě ubíjela. Ani jedna neumí hrát lesbu, Alexis to nešlo o něco víc. Takže vlastně nevím, jestli mě štve, že v tom filmu v podstatě nehrála, nebo to bylo snad i dobře.
Colette (2013)
Neskutečně mě iritoval ten dabing, nemohla jsem se přes to přenést celý film.