Oblíbené filmy (10)
Temný rytíř (2008)
Příběh, akce, drama, láska, spád a Heath Ledger. Bravo.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Parádní nářez v podání J. Camerona, Arnolda a vynikajících efektů. Fantazie.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Skvělé vyvrcholení ságy nové Star Wars. Slibné herecké výkony, Christensen zvládl svoji roli na jedničku. Vyřešeny všechny otázky před Epizodou IV.
L. A. - Přísně tajné (1997)
Krimi číslo 1 pro mne. Přímo herecký koncert všech zúčastněných. Zvraty, Russell Crowe, skvělá pointa. *****
Lepší už to nebude (1997)
Neuvěřitelný Nicholson, ale i ostatní herecké výkony. Výborná komedie, kterou můžu vidět snad stokrát.
Okno do dvora (1954)
Hitchcock je prostě mistr hrůzy a to dokázal i zde. Začíná se zvolna, ale potom se to rozjede do dramatických výšin. A závěr, ten stojí za to. 100%
Mechanický pomeranč (1971)
Snímek, který mne tedy dostal, a to jsem předem vůbec nečekal. Celý příběh o Alexovi, ultranásilí ze začátku filmu, skvělá hudba, nějaké poslání společnosti - to se Kubrickovi opravdu povedlo. Abych nezapomněl, herecký koncert co předvádí Malcolm McDowell je nezapomenutelný. Ale bohužel neoceněný (akademici zase jednou zaspali).
Rocky (1976)
Typický americký film o tom, jak se stát hrdinou...Ovšem Stallonemu se to povedlo neuvěřitelně a tento snímek se stal legendou.
Bohemian Rhapsody (2018)
Láska nebeská (2003)
Romantická komedie, která tenkrát na mne neudělala kdovíjaký dojem, ale v posledních letech se na ni vždycky těším na Vánoce. Bill a jeho píseň *****