Recenze (6)
Hobit (1966)
Ze začátku mi vadila animace, ale občas celkem ujde. Příběh je pravda trochu jiný, ale jádro zůstává zachováno a koneckonců při délce 10 minut nelze čekat zázraky.
Cesta draka (1972)
Tenhle film byl pro mě celkem zklamáním, sice jsem i vzhledem k rozpočtu nečekal bůhví co, ale prvních 30 minut bylo naprosto zbytečných (řekněme, že na uvedení do problému by stačilo 10min.) a ani souboje až na závěrečné 3 také nic moc i ve Velkém šéfovi mi přišli lepší. Ale je pravda, že ten finální Bruce Lee vs. Chuck byl hodně dobrý, bohužel to je asi jediné pozitivní na filmu a to je celkem málo.
Renesance (2006)
Vizuální stránka velmi pěkná, ale bohužel základní premisy příběhu už tady v mnoha obměnách byly. Možná to chtělo malinko dotáhnout příběh třeba vyrovnáním se s hlavním padouchem.
Ctihodný občan (2009)
Po 3/4 času velmi dobrý film s poměrně zajímavým příběhem (byť nespočetkrát použitým motivem), s dobrými hereckými výkony, hlavně Butlera, který zahrál postavu přesně jak měl; tedy ne jako vyšinutého pošuka, ale jako člověka, jenž přesně ví, co chce. Bohužel odhalení toho jak to dělá, je velice chabé a těžko uvěřitelné, a rovněž tvůrci nesebrali dost odvahy k jinému lepšímu konci.
Agatha Christie no meitantei Poirot to Marple (2004) (seriál)
Knihy od Agathy Christie mám rád, proto jsem se podíval na tohle dílo. Bohužel spojení slečny Marplové a Hercule Poirota skrze značně otravnou Mabel mi nepřijde zrovna nejšťastnější. Mnohem lepší by byla samostaná série věnovaná kupř. Herculovi bez nutnosti přidělávat Mabel. Celkově se jedná spíš o průměrné dílo.
Toulavý pes (1949)
Zajímavý příběh, i když pravda chvílemi pomaleji plynoucí, ale vše napravuje skvělě pasující hudba, zajímavá kamera a dobré herecké výkony