Poslední recenze (18)
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Rozhodně v mých top five co se animáků týče....
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Chci být pravník....vypadá to jako ok zaměstnání.
Čarodějnice (2015)
Pěkně za čerstva po kině: No do prd... to byla ale srač.a!!! Fakt jsem se bál...že to neskončí. Fakt se divím, že po promítání mi nikdo u východu nenabízel nejnovější vydání strážné věže. Neee tohle fakt ne. Tolik jiné zábavy které jsem mohl dělat. Loupat brambory, protáhnout odpady nebo si do stehna vyrýt nápis "pozor byl to kozel" . Nas*at