Recenze (54)
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
První série odstartovala solidně, kolem půlky jí začal docházet dech kde se dobré díly střídali s naprosto nepotřebnými, a to vše vyvrcholilo v naprosto otřesný konec série, po kterém nemám nejmenší touho sledovat sérii druhou. Ať žije hodnocení podle prvních pár dílů...
Blesk (2011)
Filmy se Stathamem miluju, ale takovou sračku jsem už nějaký čas neviděl ....
Pot a krev (2013)
Málo kdy film nejsem schopen shlédnout celý jak moc mě nebaví, tady to bylo vyloženě utrpení sledovat. A jen tak mimochodem opravdu nevím kdo si z prstu vycucal, že to je tenhle paskvil komedie ...
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Samotný film by si zasloužil více, ale to má proboha být Smrtonosná past! proč mi todle dělají ...
Defiance (2013) (seriál)
Pilot byl perfektní (až na místy dost trapné CGI efekty), od té doby to ale s celým seriálem šlo z kopce a teď už ani nemám chuť ho dále sledovat ...
30 dní dlouhá noc (2007)
Ačkoliv audio-vizuálně skvostné, v dalších ohledech film selhává na plné čáře a je v podstatě jen dobře vypadajicí hovadinou. Všechny tři hvězdy za zpracování a herecké výkony upírů, které však nestačí, aby mohl být tento "počin" považován za dobrý film ...
30 minut po půlnoci (2012)
Kéž by mi někdo vrátil ty 2h36m mého života zpátky. První hodina byla otřesná nuda, ale po přečtení zdejších komentářů jsem čekal zlepšení. To se dostavilo, ale naprosto minimální. Ty 2 hodiny utrpení korunovala asi nejnudnější scéna celého filmu plná nelogičností s absurdní četností, bože už nikdy více ...
Rudé horko (1988)
Čekal jsem průměrný béčkový film s Arniem, ale dostalo se mi jen jakéhosi nemastného a neslaného polotovaru ...
2012 (2009)
Efektově rozhodně 5/5, za všechno ostatní 0/5, čili zlatá střední cesta hodnocení.
Věc (1982)
Ačkoliv zde většina lidí vyzdvihuje atmosféru, tak na mě nijak extra nepůsobila a film mi přišel takový neslaný/nemastný.